Bestellen

Heb je een voorstelling in gedachte en wil je tickets bestellen?
Dat kan op drie verschillende manieren. De makkelijkste en snelste manier is via onze website. Door online te bestellen heb je ook nog eens de volledige vrijheid met het kiezen van jouw beste plekken. Liever anders bestellen? Je kan ook telefonisch of aan onze theaterkassa je tickets bestellen.

Online via de website

Bestel eenvoudig en snel jouw theater tickets via onze website. Door online te bestellen heb je alles in eigen hand en kan je ook van alles over jouw favoriete voorstelling ontdekken. Bekijk de scènefoto's, video, trailer, beluister de muziek of ontdek de recensies. Maar bovenal kun je in het besteltraject jouw eigen favoriete zitplekken in de zaal uitkiezen!

Online betalen is eenvoudig en loopt via onze payment provider Mollie. Je kunt kiezen om te betalen via iDeal, Creditcard, Podium Cadeaukaart of een VVV Cadeaukaart. Kies je voor een E-Ticket? Dan ontvang je jouw tickets direct per mail. Je kan deze vervolgens thuis uitprinten of je laat ze vanaf je telefoon scannen. We sturen de tickets ook gewoon nog per post op. Hier zitten wel kosten van € 2,00 per bestelling aan verbonden.

Theaterkassa

Liever persoonlijk contact? Kom dan gezellig langs in ons theater en bestel jouw tickets aan onze theaterkassa. Ook hier kun je gemakkelijk betalen met contant geld, PIN, Podium Cadeaukaart of een VVV Cadeaukaart. Aan de theaterkassa heb je de keuze om jouw tickets per mail te ontvangen of om een fysiek ticket te krijgen. Kies je voor een E-Ticket? Dan hoef je ze thuis niet uit te printen, we kunnen jouw tickets gewoon vanaf je telefoon scannen. Wel zo makkelijk en dan heb je ze altijd bij je.

Telefonisch

Kom je er via de website niet helemaal uit? Aarzel dan niet en bel ons! Wij helpen je de tickets telefonisch te bestellen en sturen je direct een iDeal-betaallink. Zo kan jij gemakkelijk betalen en heb je jouw tickets na betaling ook direct in je mailbox. We vragen je wel om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Lukt dat niet en heb je ook na de herinneringsmail nog niet betaald? Dan vervallen je tickets na 14 dagen.

Kaartverkoop door derden

Koop je tickets altijd bij direct bij ons of bij een ander erkend verkooppunt zoals de Nationale Theaterkassa. Kijk op weetwaarjekoopt.nl zodat je niet teveel betaalt voor je tickets. Als je de tickets niet via ons koopt wordt je ook niet per mail op de hoogte gehouden over de voorstelling, zoals bij een wijziging, verplaatsing of annulering, omdat je niet bij ons in het systeem staat.

Extra service

Portemonneeloze pauze & Garderobe

In ons theater doen we onze uiterste best om het jouw zo gemakkelijk mogelijk te maken. Daarom hebben wij de portemonneeloze pauze in het leven geroepen, mag je gebruik maken van onze bewaakte garderobe en kan jij je voor de wachtlijst aanmelden als een voorstelling is uitverkocht.

Portemonneeloze pauze

Als extra service bieden wij de portemonneeloze pauze aan. Tijdens de pauze van bijna alle voorstellingen (m.u.v. de familievoorstellingen) ontvang je een heerlijk pauzedrankje. Bij een voorstelling zonder pauze kun je ná de voorstelling genieten van een drankje.

Garderobe

Het gebruik van de bewaakte garderobe is bij alle door ons georganiseerde voorstellingen in de prijs van de toegangskaart inbegrepen. Wel zo makkelijk. De garderobe is tot één uur na de voorstelling geopend zodat je ook nog even kan nagenieten in Cerise Grand Café.

Wachtlijst

Wil je hééééél graag naar een voorstelling maar is die uitverkocht? Ai! Niet getreurd; je kan jezelf op onze wachtlijst laten plaatsen. Dan wordt je direct op de hoogte gesteld als er weer een plaatsje vrijkomt.

Annuleren

Weet je het echt zeker?

Wil je jouw kaarten annuleren? Dan vragen wij jou eerst of je het echt heel zeker weet. Wil je alsnog annuleren? Dan is dat geen enkel probleem. Bij ons theater krijg je gewoon je geld terug. Geen gedoe met vouchers, tegoeden of annuleringskosten. Daar doen wij niet aan. Annuleren kan bij ons tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling. Dit kan per mail via theater@oranjerie.valk.com of aan onze theaterkassa. Wij zorgen er dan voor dat jij netjes je geld terugkrijgt. Zien we je dan wel een ander keertje terug?
 
*in verband met de de coronamaatregelen is onze annuleringsregeling tijdelijk gewijzigd. Je kan uiteraard nog steeds annuleren en je krijgt ook nog steeds je geld terug. Echter kan er pas geannuleerd worden vanaf 4 weken voor aanvang, waar dat normaliter gedurende het hele seizoen is. Voorbeeld: vindt de voorstelling plaats op 31 januari 2021? Dan kan er vanaf 3 januari 2021 voor deze voorstelling geannuleerd worden. Meer informatie omtrent het annuleren van tickets in coronatijd is hier terug te vinden.
Deze pagina delen?